Tiukka mies Pikku-Alasella.

Pilkintään liittyvä yleinen keskustelu

Tiukka mies Pikku-Alasella.

ViestiKirjoittaja hakkis » Ma Huhti 02, 2012 21:39

Eilen Pikku-Alasella pilkittelin parikymmentä metriä rannasta ja mies hiihti viereen,kysy nimen ja mistä oon,aika tiukkaan sävyyn ja kuuluvasti.Vastailin kysymyksiin rauhallisesti ja seuraavaksi kysyttiin onko muuten luvat kunnossa?Kertoilin että ei kai tämä homma lupia tarvii.Mies asuu rannassa ja kysy sitten että mitäs sanot jos ammun sinua haulikolla tuolta talon terassilta?Vastasin että jos siltä tuntuu niin siitä vaan.Matkaa ehkä 150 metriä siihen talolle.Siinä viitisen minuuttia raivos mulle kun oon liian rannassa ja poraan koko järven pilalle,rosvoan kalat ym..Sitten sano että kun tekis mieli lyödä sua tolla kairalla päähän.Vastasin taas samoin kun haulikko hommaan.Viitisen minuuttia vielä huutoa ja aivan uskomatonta juttua.No pyysin anteeksi jos olen rauhaa rikkonut ja läksin lompsimaan pois.Niin ja kala söi koko päivän huonosti.
hakkis
Konkari
 
Viestit: 18
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 14:47

Re: Tiukka mies Pikku-Alasella.

ViestiKirjoittaja jäähdyttelijä » Ti Huhti 03, 2012 07:49

Ei tainnut sillä olla oikein lääkitys kohdallaan. Sinnehän pitäisi mennä oikein isolla joukolla pilkille ja soittaa paikalle sitten poliisit kun olisi riittävästi todistajia laittomasta uhkauksesta. Taitais tulla sakot ja aseluvat peruutukseen mikä olisi ainoa oikea lopputulos tollaselle vouhkaajalle.
jäähdyttelijä
Konkari
 
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 16:43
Paikkakunta: hollola

Re: Tiukka mies Pikku-Alasella.

ViestiKirjoittaja KeijoH » Ti Huhti 03, 2012 17:11

Rakennusliiton kalakerhon pilkkikilpailuissa oltiin n.2-3 vuotta sitten juuri tuolla Pikku-Alasella niin joku mies tuli tiukkana puhuttelemaan että täällä on sovittu että ei 50 metriä lähemmäs rantaa mennä reikiä tekemään kun häiritseepi asukkaita. Katsoi sitten asiaa vähän sormien lävitse kun satuin juuri sillä hetkellä pilkkimään vähän syvemmässä vaikka oli kyllä huomannut että olin pilkkinyt rannassakin. Onneksi oli kilpailu-aika siinä vaiheessa jo melkein lopullaan koska kalaa tuli kyllä rannasta mutta olisi pitänyt patti päässä onkia väkisin syvällä ettei käy huonosti.. :lol: Saattaa hyvinkin olla sama mies joka on 2-3 vuotta kerännyt puhtia ja rohkeutta lisää. Kyselipä vielä kilpailun järjestäjän tietoja ja soitteli hänellekkin perään ja luki lakia. Sen jälkeen kisoja pidettiin pilkkimies ystävällisemmillä järvillä.
KeijoH
Konkari
 
Viestit: 38
Liittynyt: La Loka 25, 2008 11:21

Re: Tiukka mies Pikku-Alasella.

ViestiKirjoittaja leijues » Ti Huhti 03, 2012 17:26

Kaskummaa eikö Euroopanomistaien aika ole vieläkään ohitse? Tästä tulee mieleen rantaruåtsalaiset jotka luulee omistavansa Suomen aluevedet.
Tiukka mies on omin kätösin voinu istuttaa jotain järveen minkä muut vetää pois :oops:
leijues
Konkari
 
Viestit: 6
Liittynyt: Su Marras 08, 2009 13:20
Paikkakunta: Lahti

Re: Tiukka mies Pikku-Alasella.

ViestiKirjoittaja hakkis » La Huhti 07, 2012 14:03

Voisihan sitä sopivalla porukalla mennä pilkittelemään ja kairailemaan hullun rantaan,tällästä on meinailtu.Ja monenlaiseen ministeriöön on soitellu ja vaatinut lakiin pykälää että rannasta 250 metriä lähemmäs ei saisi tulla.Kävin poliisille ilmottamassa tapauksesta,jos hullu raivopäissään jollekin jotain tekee.
hakkis
Konkari
 
Viestit: 18
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 14:47


Paluu Pilkinnästä yleisesti

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron