Palkintona kilo kultaa

Tänne ylläpito siirtää vanhoja keskusteluja. Kun joku keskustelu sattuu lämpiämään uudestaan, niin palautetaan foorumille sitten. Pysyy selvempänä.

Palkintona kilo kultaa

ViestiKirjoittaja motteripeilanen » Ke Tammi 27, 2010 22:27

Tännehän se on mentävä, eiku joukkue pystyyn ja rahoix.

http://www.kuldkala.ee./
Pitkä päätyyn
motteripeilanen
Konkarimode
 
Viestit: 394
Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 16:53
Paikkakunta: Viiala

joopa

ViestiKirjoittaja harppa » To Tammi 28, 2010 10:32

:D :D Ei tule Petteri olemaan niin helppoa että rahoiks vaan. Oiskohan ollut eka vuosi kun kisa järjestettiin niin olin mukana, kalaa tulee ihan hyvin oisko ollut noin 3-4kiloa muttei yhtään merkki kalaa. Sinä vuonna kaikki palkinnot arvottiin, tapahtuma on ihan mukava käydä kokemassa. :P :P
Heissulivei
harppa
Konkari
 
Viestit: 40
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 19:39
Paikkakunta: Kuusankoski

ViestiKirjoittaja motteripeilanen » To Tammi 28, 2010 11:23

Ai sä oot tienny tästä, mulla ei ole ollu mitää hajua koko kisasta ennen eilistä. Palkinnot vissiin pikkuhiljaa parantuneet ja googlesta olin kattovinaan et kultakilon hinta on 500 000e? Muuteskin aika hyvän oloiset palkinnot. Vois pukata vähä hikee, jos sattuis kimpaleen pokkaamaan.

Oliko silloin muita Suomalaisia kisassa?
Videolta näkyi et ainakin kerran merkkikala on noussut, mitenhän muina vuosina? Paljohan tuolla on osallistujia?
Pitkä päätyyn
motteripeilanen
Konkarimode
 
Viestit: 394
Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 16:53
Paikkakunta: Viiala

joo

ViestiKirjoittaja harppa » To Tammi 28, 2010 20:18

:D :D Kyllä siellä oli samassa kilpailussa Eesti-Suomi maa-ottelu jonka Suomi voitti itse en ollut joukkueessa, joukkueet pilkkivät silloin rajatulla alueella. Osanottajia oli tosi paljon ja palkinnot oli tosi hauskoja ravihevonen, kuorma-autolllinen lasivillaa ja paljon muuta, tekisi mieli kyllä lähtä kaljottelemaan sinne. :P :P
Heissulivei
harppa
Konkari
 
Viestit: 40
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 19:39
Paikkakunta: Kuusankoski

ViestiKirjoittaja KeijoH » To Tammi 28, 2010 23:05

Kyllähän tuollainen kilpailu aina nuorentaisi näin vanhaakin.. :D
Sitä paitsi meikäläisel olis jo etua kun osaan sönköttää ja ymmärrän jonkin verran Eestin kieltä! Sitä paitsi Virossa on muutenkin paljon kauneutta ihan matkailijallekkin koska tuleehan tuolla Tartossa oltua joka vuosi kuukauden päivät kun sattuu tuo vaimo olemaan sieltä kotoisin.. :wink: :wink:
KeijoH
Konkari
 
Viestit: 38
Liittynyt: La Loka 25, 2008 11:21

ViestiKirjoittaja m.e » To Tammi 28, 2010 23:47

kullan hinta liikkuu jossain 20-30 tuhannen euron nurkilla.vielä muutama vuosi sitten noin 10 tonnin paikkeilla.silti aika hyvät rahat joku käärii jos flaksi käy.järjestäjä tuolla hyvä bisneksen tekijä osti varmaan kullat oikeaan aikaan ja kun sitä merkattua kalaakan ei tahdo ikinä tulla niin voitot sievoisia.virossa älyttiin vielä käyttää järven omia kaloja merkkaamiseen toisin kuin härmän miljoona juopottelussa.
m.e
Konkari
 
Viestit: 26
Liittynyt: To Joulu 13, 2007 14:38


Paluu Arkisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron